dinsdag 10 juni 2014

Game dising feedback Jeremy

Luister naar de presentatie van de andere groep. Geef feedback aan de hand van onderstaand
formulier. Probeer met de groep die presenteert mee te denken. Wat kunnen zij nog doen om hun
spel te verbeteren?
Namen Beoordelaars
Naam 1:Robin van Dijk                    Naam 2: _________________ Naam 3: _____________________
 Namen groep presentatie
Naam 1:____________________ Naam 2: _________________ Naam 3: _____________________

Vraag 1
Wat zijn de belangrijkste ‘game mechanics’ van het spel?

Rennen, Springen/ Duiken, Tijd vertragen

Vraag 2
Geef feedback per ‘formal element’
1.Players
Geef aan of je nog andere mogelijkheden ziet voor het aantal spelers of andere vormen van
(samen)spelen binnen dit concept

1 player spel geen bondigheid voor meer dan 1, maar maybe een ghost van een 2e speler zou leuk zijn

2.Objectives
Wat zijn de objectives van dit spel? Zijn ze interessant? Waarom maken ze het spel boeiend? Welke
objectives zou jij toevoegen of weglaten? Waarom?

Rennen en score halen dit is boeiden want deze is te boosten met pickups, ik zou zelf meer pickups toevoegen




3.Procedures
Welke procedures kent dit spel? Hoe start je het spel, welke opties heb je? Kan de speler bepaalde
bijzondere acties ondernemen? Waarom?

Je drukt op start je rent, maakt highscore, highscore woord opgeslagen

4.Rules
Welke regels kent dit spel? Wat doen de regels voor de speler? Beperken ze te veel of geven ze te veel
vrijheid? Welke regels zou je toevoegen of verwijderen? Waarom?

Je rent kan tijd vertragen en moet springen en duiken op het juiste moment. Zelf heb ik niks toe te voegen.

5.Resources
Welke resources kent dit spel? Hoe verkrijg je ze? Passen de resources binnen het spel? Wat gebeurt
er als ze op zijn? Kun je nog andere resources bedenken? Waarom?

Score En tijd vertaging,
Ik zou graag de resource boost willen zien

6.Conflict
Wat zijn de centrale conflicten in het spel? Welke opties heeft de speler om het conflict op te lossen?
Zie jij nog andere mogelijkheden tot conflict of oplossing? Waarom?

De obstakels en je springt of duikt om ze te ontwijken. Zelf zou ik graag nog wat vliegende enemies te zien of een eindbaas met quick time event.






7.Boundaries
Welke begrenzingen kent dit spel? Hoe wordt mijn voortgang in het spel geleid? Zijn er
levels/gebieden waar ik in het spel in het begin nog niet heen kan en later wel? Passen deze grenzen
binnen het spel? Zijn er grenzen die jij anders zou maken of introduceren? Waarom?

Je rent in een richting je kan niet langzamer of sneller in verhouding tot de camera. Ik zou hier niks aan toevoegen.

8. Outcome
Wat zijn de diverse uitkomsten van het spel? Kun je winnen of verliezen? Kan de uitkomst verschillen
per speler? Heb je nog ideeën voor een ander uitkomst? Welke?


Je gaat dood en krijgt de score en een animatie. Zelf zou ik meerdere animaties toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten