Luister naar de
presentatie van de andere groep. Geef feedback aan de hand van onderstaand
formulier. Probeer met de
groep die presenteert mee te denken. Wat kunnen zij nog doen om hun
spel te verbeteren?
Namen Beoordelaars
Naam 1:Robin van
Dijk Naam 2:
_________________ Naam 3: _____________________
Namen groep presentatie
Naam
1:____________________ Naam 2: _________________ Naam 3: _____________________
Vraag 1
Wat zijn de belangrijkste
‘game mechanics’ van het spel?
Rennen, Springen/ Duiken,
Tijd vertragen
Vraag 2
Geef feedback per ‘formal
element’
1.Players
Geef aan of je nog andere
mogelijkheden ziet voor het aantal spelers of andere vormen van
(samen)spelen binnen dit
concept
1 player spel geen
bondigheid voor meer dan 1, maar maybe een ghost van een 2e speler
zou leuk zijn
2.Objectives
Wat zijn de objectives
van dit spel? Zijn ze interessant? Waarom maken ze het spel boeiend? Welke
objectives zou jij
toevoegen of weglaten? Waarom?
Rennen en score halen dit
is boeiden want deze is te boosten met pickups, ik zou zelf meer pickups
toevoegen
3.Procedures
Welke procedures kent dit
spel? Hoe start je het spel, welke opties heb je? Kan de speler bepaalde
bijzondere acties
ondernemen? Waarom?
Je drukt op start je
rent, maakt highscore, highscore woord opgeslagen
4.Rules
Welke regels kent dit
spel? Wat doen de regels voor de speler? Beperken ze te veel of geven ze te
veel
vrijheid? Welke regels
zou je toevoegen of verwijderen? Waarom?
Je rent kan tijd
vertragen en moet springen en duiken op het juiste moment. Zelf heb ik niks toe
te voegen.
5.Resources
Welke resources kent dit
spel? Hoe verkrijg je ze? Passen de resources binnen het spel? Wat gebeurt
er als ze op zijn? Kun je
nog andere resources bedenken? Waarom?
Score En tijd vertaging,
Ik zou graag de resource
boost willen zien
6.Conflict
Wat zijn de centrale
conflicten in het spel? Welke opties heeft de speler om het conflict op te
lossen?
Zie jij nog andere
mogelijkheden tot conflict of oplossing? Waarom?
De obstakels en je
springt of duikt om ze te ontwijken. Zelf zou ik graag nog wat vliegende
enemies te zien of een eindbaas met quick time event.
7.Boundaries
Welke begrenzingen kent
dit spel? Hoe wordt mijn voortgang in het spel geleid? Zijn er
levels/gebieden waar ik
in het spel in het begin nog niet heen kan en later wel? Passen deze grenzen
binnen het spel? Zijn er
grenzen die jij anders zou maken of introduceren? Waarom?
Je rent in een richting
je kan niet langzamer of sneller in verhouding tot de camera. Ik zou hier niks
aan toevoegen.
8. Outcome
Wat zijn de diverse
uitkomsten van het spel? Kun je winnen of verliezen? Kan
de uitkomst verschillen
per speler? Heb je nog
ideeën voor een ander uitkomst? Welke?
Je gaat dood en krijgt de
score en een animatie. Zelf zou ik meerdere animaties toevoegen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten